Alcune dumande chì duvete sapè nantu à l'osmosi inversa

1. Quantu spessu deve esse pulita u sistema di osmosi inversa?
In generale, quandu u flussu standardizatu diminuisce da 10-15%, o u tassu di desalinizazione di u sistema diminuisce da 10-15%, o a pressione di u funziunamentu è a pressione differenziale trà e sezioni aumentanu da 10-15%, u sistema RO deve esse pulitu. . A frequenza di pulizia hè direttamente ligata à u gradu di pretrattamentu di u sistema. Quandu SDI15 <3, a freccia di pulizia pò esse 4 volte à l'annu; Quandu SDI15 hè intornu à 5, a frequenza di pulizia pò esse radduppiata, ma a frequenza di pulizia dipende da a situazione attuale di ogni situ di prughjettu.

2. Chì ghjè SDI ?
Attualmente, a megliu tecnulugia pussibule per una valutazione efficace di a contaminazione di coloidi in l'influssu di u sistema RO / NF hè di misurà l'indice di densità di sedimentazione (SDI, cunnisciutu ancu l'indice di blocco di a contaminazione) di l'influssu, chì hè un parametru impurtante chì deve esse determinatu prima di u disignu RO. Duranti l'operazione di RO / NF, deve esse misurata regularmente (per l'acqua di a superficia, hè misurata 2-3 volte à ghjornu). ASTM D4189-82 specifica u standard per sta prova. L'acqua di l'ingressu di u sistema di membrana hè specificatu cum'è u valore SDI15 deve esse ≤ 5. Tecnulugie efficaci per riduce u pretrattamentu SDI includenu filtru multi-media, ultrafiltrazione, microfiltrazione, etc. L'aggiunta di polidielettrica prima di filtrazione pò volte migliurà u filtramentu fisicu sopra è riduce u valore SDI. .

3. In generale, u prucessu d'osmosi inversa o u prucessu di scambiu di ioni deve esse usatu per l'acqua di ingressu?
In parechje cundizioni influenti, l'usu di resina di scambiu di ioni o osmosi inversa hè tecnicamente fattibile, è a selezzione di u prucessu deve esse determinata da paraguni ecunomichi. In generale, u più altu u cuntenutu di sali, u più ecunomicu hè l'osmosi inversa, è u più bassu u cuntenutu di sali, u più economicu hè u scambiu di ioni. A causa di a pupularità di a tecnulugia d'osmosi inversa, u prucessu di cumminazione di l'osmosi inversa + u prucessu di scambiu di ioni o l'osmosi inversa multi-stadi o l'osmosi inversa + altre tecnulugia di desalinizazione prufonda hè diventata un schema di trattamentu d'acqua ricunnisciutu tecnicu è ecunomicu più ragiunate. Per più capiscenu, cunsultate u rappresentante di a Cumpagnia di Ingegneria di Trattamentu di l'Acqua.

4. Quantu anni pò esse usatu elementi di membrana d'osmosi inversa?
A vita di serviziu di a membrana dipende da a stabilità chimica di a membrana, a stabilità fisica di l'elementu, a pulibilità, a fonte d'acqua di l'inlet, u pretrattamentu, a freccia di pulizia, u livellu di gestione di l'operazione, etc. Sicondu l'analisi ecunomica , hè di solitu più di 5 anni.

5. Chì ghjè a diffarenza trà l'osmosi inversa è a nanofiltrazione ?
A nanofiltrazione hè una tecnulugia di separazione di liquidu di membrana trà l'osmosi inversa è l'ultrafiltrazione. L'osmosi inversa pò caccià u solu solutu più chjucu cù un pesu moleculare di menu di 0,0001 μ m. Nanofiltrazione pò caccià solutes cù un pesu molekulari di circa 0,001 μ m. A nanofiltrazione hè essenzialmente un tipu d'osmosi inversa à bassa pressione, chì hè aduprata in situazioni induve a purità di l'acqua prodotta dopu u trattamentu ùn hè micca particularmente strettu. Nanofiltrazione hè adattatu per trattà l'acqua di pozzu è l'acqua di a superficia. A nanofiltrazione hè applicabile à i sistemi di trattamentu di l'acqua cù un altu tassu di desalinizazione chì ùn sò micca necessarii cum'è l'osmosi inversa. In ogni casu, hà una alta capacità di sguassà i cumpunenti di durezza, qualchì volta chjamati "membrana ammorbidita". A pressione di u funziunamentu di u sistema di nanofiltrazione hè bassu, è u cunsumu d'energia hè più bassu di quellu di u sistema di osmosi inversa currispundente.

6. Chì ghjè a capacità di separazione di a tecnulugia di a membrana?
L'osmosi inversa hè a tecnulugia di filtrazione di liquidu più precisa attualmente. A membrana d'osmosi inversa pò intercepte molécule inorganiche cum'è sali solubili è sustanzi organici cù un pesu molekulari più grande di 100. Per d 'altra banda, e molécule d'acqua ponu passà liberamente per a membrana di l'osmosi inversa, è a tarifa di rimozione di salti solubili tipici hè> 95- 99%. A pressione di u funziunamentu varieghja da 7 bar (100 psi) quandu l'acqua di entrata hè acqua salmastra à 69 bar (1000 psi) quandu l'acqua di entrata hè acqua di mare. A nanofiltrazione pò sguassà impurità di particelle à 1nm (10A) è materie organiche cù un pesu molekulari più grande di 200 ~ 400. A rata di rimozione di solidi sulubbili hè 20 ~ 98%, quella di i sali chì cuntenenu anioni univalenti (cum'è NaCl o CaCl2) hè 20 ~ 80%, è quellu di i sali chì cuntenenu anioni bivalenti (cum'è MgSO4) hè 90 ~ 98%. L'ultrafiltrazione pò separà macromolecole più grande di 100 ~ 1000 angstroms (0,01 ~ 0,1 μ m). Tutti i sali solubili è e molécule chjuche ponu passà per a membrana di ultrafiltrazione, è i sustanzi chì ponu esse eliminati includenu colloids, proteins, microorganisms and macromolecular organics. U pesu molekulari di a maiò parte di e membrane di ultrafiltrazione hè 1000 ~ 100000. A gamma di particelle eliminate da a microfiltrazione hè di circa 0,1 ~ 1 μ m. In generale, i solidi sospesi è i colloidi di particelle grandi ponu esse interceptati mentre macromolecule è sali solubili ponu passà liberamente per a membrana di microfiltrazione. A membrana di microfiltrazione hè aduprata per sguassà bacteria, micro flocs o TSS. A pressione in i dui lati di a membrana hè tipicamente 1 ~ 3 bar.

7. Chì ghjè a massima cuncentrazione di diossidu di siliciu permessa di l'acqua di l'ingressu di a membrana d'osmosi inversa?
A concentrazione massima permessa di diossidu di siliciu dipende da a temperatura, u valore di pH è l'inhibitore di scala. In generale, a cuncentrazione massima permessa di l'acqua cuncentrata hè 100ppm senza l'inhibitore di scala. Certi inhibitori di scala ponu permette a massima concentrazione di diossidu di siliciu in acqua cuncentrata per esse 240ppm.

8. Chì ghjè l'effettu di u cromu nantu à a film RO ?
Certi metalli pisanti, cum'è u cromu, catalizaranu l'ossidazione di u cloru, causendu cusì una degradazione irreversibile di a membrana. Questu hè chì Cr6 + hè menu stabile di Cr3 + in acqua. Sembra chì l'effettu distruttivu di ioni di metalli cù u prezzu d'ossidazione hè più forte. Dunque, a concentrazione di cromu deve esse ridutta in a seccione di pretrattamentu o almenu Cr6 + deve esse ridutta à Cr3 +.

9. Chì tipu di pretrattamentu hè generalmente necessariu per u sistema RO?
U solitu sistema di pretrattamentu hè custituitu da una filtrazione grossa (~ 80 μ m) per caccià particelle grossi, aghjunghje oxidanti cum'è l'ipoclorito di sodiu, dopu filtrazione fine per filtru multi-media o clarificatore, aghjunghje oxidanti cum'è bisulfite di sodiu per riduce u cloru residuale, è infine installà un filtru di sicurità prima di l'ingressu di a pompa d'alta pressione. Cum'è u nome implica, u filtru di sicurità hè a misura d'assicuranza finale per impedisce chì particeddi grossi accidentali dannu l'impeller di pompa d'alta pressione è l'elementu di membrana. E fonti d'acqua cù particeddi più suspesi generalmente necessitanu un gradu più altu di pretrattamentu per risponde à i requisiti specificati per u flussu d'acqua; Per e fonti d'acqua cù un altu cuntenutu di durezza, hè cunsigliatu d'utilizà un addolcimentu o aghjunghje l'acidu è l'inhibitore di scala. Per e fonti d'acqua cù un altu cuntenutu microbicu è organicu, deve esse ancu usatu elementi di membrana di carbone attivatu o anti-pollution.

10. L'osmosi inversa pò caccià i microorganismi cum'è virus è bacteria?
Reverse osmosis (RO) hè assai densu è hà una rata di rimuzzioni assai altu di virus, bacteriophages è bacteria, almenu più di 3 log (rimuzzioni rate> 99,9%). In ogni casu, deve ancu esse nutatu chì, in parechji casi, i microorganismi ponu ancu ripruduce in u latu di l'acqua di a membrana, chì dipende principarmenti da a manera di assemblea, monitorizazione è mantenimentu. In altri palori, l'abilità di un sistema per sguassà i microorganismi dipende da chì u disignu, u funziunamentu è a gestione di u sistema sò adattati in quantu à a natura di l'elementu di a membrana stessu.

11. Chì hè l'impattu di a temperatura nantu à u rendiment di l'acqua ?
A più alta hè a temperatura, u più altu u rendiment di l'acqua, è vice versa. Quandu si opera à una temperatura più altu, a pressione di u funziunamentu deve esse calata per mantene u rendiment di l'acqua senza cambià, è vice versa.

12. Chì ghjè a contaminazione di particelle è colloidi ? Cumu misurà?
Una volta chì u fouling di particeddi è colloidi si trova in u sistema di osmosi inversa o nanofiltrazione, u rendiment di l'acqua di a membrana serà seriamente affettatu, è qualchì volta a rata di desalinizazione serà ridutta. U primu sintomu di l'incrustazione di colloidi hè l'aumentu di a pressione differenziale di u sistema. A fonte di particeddi o coloidi in a fonte di l'acqua di l'ingressu di a membrana varieghja da u locu à u locu, spessu inclusi battìri, fanghi, silicium colloidali, prudutti di corrosione di ferru, etc. Drugs usati in a parti di pretrattamentu, cum'è clorur di polialuminiu, cloruru ferrico o polielettrolito cationicu. , pò ancu causà fouling si ùn ponu micca esse eliminati in modu efficace in u clarificatore o filtru media.

13. Cumu determinà a direzzione di a stallazione di l'anellu di sigillatura di salamu nantu à l'elementu di a membrana?
L'anellu di sigillatura di salmuera nantu à l'elementu di a membrana deve esse stallatu à l'estremità di l'ingressu di l'acqua di l'elementu, è l'apertura face a direzzione di l'ingressu di l'acqua. Quandu u vasu di pressione hè alimentatu cù l'acqua, a so apertura (bordu di labbra) serà più aperta per sigilà cumplettamente u flussu laterale di l'acqua da l'elementu di a membrana à u muru internu di u vasu di pressione.


Tempu di Postu: Nov-14-2022